Vihane ema kaebas lennufirma kohtusse

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Bostoni lennujaam
Bostoni lennujaam Foto: SCANPIX

Ameerika Ühendriikide lennufirma JetBlue kaevati kahe lapse valesse sihtkohta saatmise eest kohtusse.

Ühendriikide lennufirma Jetblue kaevati kohtusse, sest nad ajasid kaks ilma saatjateta reisivat poissi omavahel sassi ning saatsid nad valedesse sihtkohtadesse, vahendab Telegraph Travel. 

Olukord tekitas vanemates niivõrd suure pahameele, et ühe poisi ema, Maribel Martinez, otsustas lennufirma kohtusse kaevata.

Martinez oli šokeeritud, kui lennuliini töötajad andsid talle üle tundmatu viie-aastase poisi. «See ei ole minu laps,» ütles naine lennujaama töötajatele. „Ma olin täielikult paanikas,» lisas ta. 

Pärast juhtumit pöördus Marinez tekitatud emotsionaalse stressi, ääretu hirmu, õuduse, vaimse šoki ja psühholoogilise trauma pärast kohtusse.

Lennujaamal võttis kolm tundi aega, et teha kindlaks lapse asukoht, kes oli kogemata lennanud Bostonisse. Naine oli arvamusel, et laps on röövitud ja, et ei näe teda enam kunagi.

Naise advokaat ütles, et JetBlue töötajatel peaks olema häbi vea tõttu, mille nad tegid. «Ükski vanem ei ole väärt taolise õnnetuse üleelamist,» ütles pere advkoaat Sanford Rubenstein.

Vea selgumisel võtsid JFK ja Bostoni lennujaamad käsile laste õigesse sihtkohtadesse toimetamise. Lennuliin kommenteeris lisaks, et kuigi lapsed olid kogu aja JetBlue meeskonna hoole all, nad mõistavad vanemate stressi ja muret.

JetBlue tagastas poiste piletirahad ning andis perele ka 1869 euro ulatuses krediiti.

Lennufirma esindaja sõnul ei ole neil hetkel võimalik juhtumit kommenteerida.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles