Piloot ajas ilmahoiatusega reisijad paanikasse

Johanna Vahuri
, Reisile.ee toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Torm
Torm Foto: Vida Press

Sageli pelgavad inimesed veidi lendamist, mistõttu peavad piloodid hoolikalt oma sõnu valima ja tegema ohtralt selgitustööd, kui nad reisijatega räägivad.

United Airlinesi lennuk ei olnud jõudnud Chicagos väravastki lahkuda, kui piloot ajas paljud reisijad oma öelduga paanikasse. Kuna lend oli juba kaks tundi hilinenud, tegi teade olukorra veelgi pingelisemaks, vahendab Travel and Leisure.

Piloot teatas tervele salongile, et nad lendavad läbi «kohutava tormi, kus on ka tornaadosid.» Piloot lisas veel, et tormi tõttu tuleb neil ilmselt kauem õhus püsida, mistõttu hilinetakse sihtkohta veelgi. Pärast seda kõnet võttis jutujärje üle aga üks pardameeskonnast, kes üritas reisijate meelt veidi lahutada.

Kui lennuk hakkas lõpuks väravast lahkuma, teatas piloot reisijaid tekkinud tehnilisest rikkest. Kuna selleks hetkeks oli aega nii palju kulunud, siis pidi terve salongipersonal minema puhkama ning oodata tuli uut meeskonda.

Sellel hetkel otsustas umbes 50 inimest lennukist üldse lahkuda, selgitades, et piloodil peab olema enesekindlust, kuid see piloot ei jätnud usaldusväärset muljet. Lennuk tõusis ilma nendeta õhku ja maandus hiljem turvaliselt New Yorgis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles