Reisija pidi easyJeti tobeda vea tõttu pagasit kolm kuud ootama

Agaate Antson
, Reisile.ee toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto on illustratiivne
Foto on illustratiivne Foto: Caro / Paulus Ponizak/Caro / Scanpix

Bristolist pärit naine läks Portugali reisile, kuid tema pagas sinna järele ei jõudnudki. Pagas ootas teda kodulennujaamas Bristolis, kust see polnud kunagi lahkunudki.

Marion Johnson oli tõeliselt nördinud, kui tema pagas puhkusesihtkohta kohale ei jõudnud, kuna ta pidi ostma nii uue pagasi, kui ka kõik, mis seal sees oli, vahendas The Sun.

Pagasi kadumises pole midagi erakordset ning sisimas kardame reisides seda kõik. ​Kummaline on aga see, et Johnsoni pagas ilmus välja alles kolm kuud hiljem, kui selgus ka pagasi kadumise imelik põhjus.

Bristoli lennujaam saatis naisele vabanduskirja, kus oli märgitud, et olukorras on süüdi easyJet.

Nimelt oli easyJetil pagas märkamata jäänud ning see seisis terve aja kadunud ja leitud asjade hulgas Bristoli lennujaamas.

«Ma olin tulivihane – ootasin kolm ja pool kuud oma pagasit ning sain siis teada, et see oli terve selle aja siinsamas kadunud ja leitud asjade hulgas olnud,» pahandas naine.

Ta lisas, et raiskas väärtuslikul puhkusereisil nii palju mõttetut aega ostlemiseks, et lihtsalt riideid ja muud kaasa pakitut asendada. Lisaks oli pagasis kaks tema jaoks asendamatut eset.

Üks neist oli eritellimusena kullassepa poolt tehtud hõberipats ning teine oli 20 aasta vanune aadressiraamat.

Pagasi leidis lõpuks ettevõtte First Flight Forwarders, kelle poole easyJet pöördus siis, kui polnud enam ise võimeline Johnsoni pagasit leidma. 

Lennufirma on naise ees vabandanud ning lubas talle täielikku kompensatsiooni asjade eest, mille ta pidi Portugalis ostma. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles