Uuring: selgusid lennusaatjate kolm suurimat hirmu

Agaate Antson
, Reisile.ee toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto on illustratiivne
Foto on illustratiivne Foto: matej kastelic / PantherMedia / Scanpix

Salongipersonal on lennukis peamiselt reisijate turvalisuse tagamiseks. Samuti rahustavad nad reisijaid, kel on lennuärevus ning kes hirmsasti alla kukkumist kardavad. Hiljutises uuringus selgus aga lennusaatjate endi tõeline hirm.

Eralendude teenust pakkuv Stratos Jets viis salongipersonali hulgas läbi uuringu, milles selgus ka enamike lennusaatjate suurim hirm, kirjutas Matadornetwork.

Üllataval kombel lennuki allakukkumine hirmude esikolmikusse ei mahtunud. 96 protsenti uuringus osalenud lennusaatjatest väitsid hoopis, et kardavad kõige rohkem pardal tuld. Arvestades, et tuli neelab kiirelt hapnikku ning võib levida kiirelt üle terve salongi, on see hirm loomulikult ka mõistetav.

Kui lennukis tekib tulekahju, ei ole kusagilt ka päästjaid võtta. Seega järgmine kord kui võtad lennukisse oma liitiumioonakuga telefoni kaasa, mõtle selle peale.

Kuna tuli on pardal sedavõrd ohtlik, on lennufirmad kehtestanud suisa reegli, et kui peaksid lennuki pardal oma nutitelefoni kaotama, tuleb sellest viivitamatult lennusaatjale teada anda.

Ligi 85 protsenti vastanutest väitis, et kardab lennuki kaaperdamist. Arvestades seda, et alates 11. septembri traagilist kaksiktornide rünnakut pole suuremaid kaaperdamisjuhtumeid olnud, on see hirm mõnevõrra üllatav.

Kaaperdamise järel 83 protsendiga kolmandal kohal kardavad lennusaatjad pommi.

Allakukkumise hirm on uuringu kohaselt alles neljandal kohal, mida väitsid end kartvat 79 protsenti lennusaatjatest.

Kui ka sinu süda kukub saapasäärde, kui lennuk turbulentsi satub, siis tea, et sa pole oma hirmus üksi. Pea pooled lennusaatjatest tunnistasid, et kardavad samuti turbulentsi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles