Õuduste lend: lennufirma süül tabas peret üks probleem teise järel

Reisile.ee
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Graham Oliver / PantherMedia / Graham Oliver / Scanpix

18. novembril oli Ann Fretts koos oma tütrega teel Roomast Bostonisse. Naine nõuab nüüd lennufirmalt British Airways hüvitist, kuna tema tütart sunniti istuma uriinist läbiimbunud istmel.

«Mu tütre iste oli kasutuskõlbmatu, kuna see oli kaetud uriiniga, mida võis näha ka põrandal ja seina peal. Lisaks levis kohutav hais,» rääkis Fretts. Ka salongipersonal olevat kinnitanud, et tegemist on uriiniga, vahendab TravelPulse.

Lennufirma töötajad katsid istme tekkidega, kuid lõhna see peita ei suutnud. Fretts palus kohale kutsuda puhastusteenindajad, kuid talle öeldi, et see on võimatu, sest sellisel juhul hilineks väljalend. Samuti ei lubatud Frettsil ja tema tütrel lennukist lahkuda.

Olukorda halvendas veel seegi, et Fretts ja tema tütar ei saanud kasutada pardal olevat meelelahutussüsteemi, kuna keegi oli sellele punast veini peale kallanud, mistõttu süsteem ei töötanud enam.

Lisaks esines probleem ka esimesel lennul Roomast Heathrowsse. Kuigi Fretts oli maksnud 168 dollari suurust lisatasu, et broneerida endale ja oma tütrele kindlad kohad, paigutas salongipersonal nad ikkagi mujale istuma.

Fretts nõuab nüüd British Airwaysilt kogusumma tagastamist, kuid lennufirma on lubanud tagasi maksta vaid 168 dollarit. Naisele pakuti küll ka teatud ulatuses tasuta lendamise võimalust, kuid sellest ta keeldus.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles